WSPÓŁPRACA

STRONA

Strona mrkpassion.pl przede wszystkim generuje opinie. Dużo opinii na tematy przeróżne. Skupiam tutaj ludzi młodych, zarówno wiekiem jak i duchem, ze zdroworozsądkowym podejściem do życia, dla których nie istnieją stwierdzenia takie jak „nie da się”, „nie wypada”, „nie wolno”. Blog jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w całej blogosferze. Każdy miesiąc kończy się wzrostem liczby odwiedzających w stosunku do poprzedniego miesiąca. Blog został wyróżniony jako jeden z najbardziej wpływowych blogów w rankingu Kominka oraz wskazany w zestawieniu najchętniej polecanych blogów w Polsce, a według raportu medialnego Press-Service znajduje się w gronie 100 polskich blogów, z którymi warto nawiązać współpracę reklamową.

CZYTELNICY

Moi czytelnicy nie są przypadkowymi ludźmi z Internetu. Jest to grupa w większości pełnoletnich osób, przed 35 rokiem życia, o raczej dość mocno liberalnym podejściu do życia. Wśród odwiedzających notuję przewagę kobiet, które zamieszkują głównie duże, polskie miasta.

capture-20150706-232720STATYSTYKI

Statystyki są aktualizowane na bieżąco początkiem każdego miesiąca.

fb stat

MOŻLIWE FORMY WSPÓŁPRACY

Sposób w jaki możemy zareklamować Twój produkt, usługę ogranicza tylko i wyłącznie Nasza wyobraźnia. Warunki są dwa – musi być on dobrej jakości i musisz mieć przygotowany odpowiedni budżet. Wynagrodzenie za moją pomoc jest ustalane indywidualnie (nie współpracuję barterowo). Jeśli chcesz nawiązać współpracę z blogerem, ale nie do końca wiesz jak się za to zabrać, to pisz śmiało. Brałem udział w niejednym projekcie i chętnie rozwieję Twoje ewentualne obawy.

DSC_0384

Mam za sobą spory epizod z organizowaniem imprez muzycznych, pokazów mody, czy chociażby eventów dla blogerów. (Przykładowa relacja)

Bywam częstym gościem w mediach tradycyjnych i to zarówno tych komercyjnych jak i kompletnie niszowych. (Przykładowa audycja)

Zdarza mi się bywać prelegentem oraz prowadzącym na wydarzeniach branżowych. Współtworzę również magazyn internetowy Streetlajn, który skupia się na tematach związanych z życiem w Krakowie.

DSC_0198

Jeśli uważasz, że przydałbym się w projekcie nie do końca związanym z blogosferą, jestem jak najbardziej otwarty na tego typu propozycję. Chciałbyś mnie zaangażować? Napisz do mnie. Szybko nawiązuję kontakty, jestem osobą wzbudzającą zaufanie, ukierunkowaną na osiąganie wyznaczonych celów.

kontaktmrk@gmail.com

ONI JUŻ MI ZAUFALI I SIĘ NIE ZAWIEDLI

Oto kilka przykładowych marek oraz kampanii, które pojawiały się w ramach współpracy z  mrkpassion.pl:

Kamil Macher

Z marką Somersby współpracuję już od dłuższego czasu. Brałem udział w ich czterech kampaniach, których efekty można zobaczyć między innymi tutaj:

Co o nowym smaku Somersby sądzi Vincent Vega?

Party Like a Lord

#Friendsie #Somersby

Blackberry Beer Drink

logo-pyszne-pl

Największy portal umożliwiający zamawianie jedzenia na dowóz pyszne.pl:

Jedzenie na dowóz najlepiej zamawiać przez…

stock

Stock, a więc producent alkoholi wysokoprocentowych:

Czy gdyby życie było filmem to chciałbyś go obejrzeć?

A gdyby tak to wszystko olać i polecieć do Monaco?

Testy elektroniki mobilnej opatrzonej szyldem Overmax:

Poszedłem na randkę z tabletem…

Touch 2.5 – jedynie smartwatch czy już stylowy…

Kamil Macher
WiMP jest jednym z największych muzycznych serwisów streamingowych. Kampania:

Rok z WiMP

Preply

Współpraca z wchodzącym na polski rynek, międzynarodowym serwisem oferującym usługi korepetytorski Preply:

–  Dlaczego patrząc na twoje CV widzę w tobie klauna?

225

„Zielona Linia” była pierwszą organizacją rządową, której pomagałem przeprowadzić skuteczną kampanię:

Jak znaleźć pracę, która nie przyprawia Cię o myśli samobójcze?
huawei-logo_horizontal

Z Huawei współpracowałem przy wprowadzaniu telefonu Honor 6 na polski rynek. Wyglądało to w ten sposób:

Przespałem się z Honor 6

ellaone logo

 

Firma EllaOne była sponsorem kampanii informacyjnej na temat antykoncepcji awaryjnej, w której uczestniczyłem jako jeden z pięciu blogerów w Polsce:

W jaki sposób pigułka „dzień po” może ocalić ci życie?

kodyrabatowe

Współpraca z serwisem kodyrabatowe.pl:

Jak oszczędzać nie oszczędzając?

logoEF

 

Wraz z z pocztą kwiatową Euroflorist przygotowywaliśmy akcję z okazji walentynek:

To nie jest tekst o dniu zakochanych.

DANE KONTAKTOWE

Kamil Macher

Ten po prawej, to ja. Lubię luźną atmosferę, więc nie ma absolutnie żadnego powodu, aby się spinać i zwracać się do mnie „per Pan”. Jestem Kamil.

Email:

kontaktmrk@gmail.com

Telefon:

503 420 594